15.9.08

An ARMy of ARMs!

Det var selvfølgelig historien om dengang Pippi købte en ARM, der var inspirations-kilden til dette års Heltindestatuette (uddelt på Iværk08 og kréeret af undertegnede).

Statuetterne blev modtaget i stiv ARM, omend den interne Heltindeprismodtager Mette Alleslev måske havde haft mere gavn af en forloren fod.


Til gengæld faldt ARMEN på et tørt sted hos den eksterne Heltindeprismodtager Caroline Søeborg Ahlefeldt - enhver ved hvor meget vinkeri, der følger med en grevindetitel - det kræver sin (håndholdte) ARM!

Og jeg må tilstå, at jeg ikke kunne modstå fristelsen til selv at erhverve mig en ARM til at indgå i min samling af forlorne rekvisitter.
Dermed er vi ihvertfald 3 kvinder i Konge-riget Danmark til at danne en ARMé af ARMe.

A(R)MEN!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Anne
Jeg vil gerne være med i Arméen. Hvor får man en arm fra?
Sanne

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Hej Sanne
Mannequinfabrikker sælger dem :-)

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Alle ARME kvinder-
tag dem med til receptionen den 8. oktober.

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog