2.10.07

Good day from Belgian Congo


Good day! May I introduce myself:

My name is Mrs. Professor Doctor Prusseluski Pippilisky Hansen.
I am born and bred in my beloved Belgian Congo.

I make my entry here on this blog for one reasån only: I am very sorry - but I have to correct Pippi Longstocking. It is N-O-T true that people from Belgian Congo tell fibs all day long.
As a matter of fact: we speak the truth and NOTHING but the truth all day and everyday and we begin at 7 in the morning and keep it up until sunset.

Thank you very much for listening. And may God forgive Pippi.
I think she has been a little too long in Europe. But I think that we can still be friends.

3 kommentarer:

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Tak til professoren for indlægget, som jeg hermed har viderebragt.

Jeg har desværre ikke selv været i Belgisk Congo endnu, men er pt. ved at søge om VISA til 3 måneders opholdstilladelse.
Det skulle være ret svært at komme gennem nåleøjet og ind i det forjættede land - og det er ikke engang løgn.

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

TRO mig ;-)
Her til morgen kan jeg læse i avisen, at jeg kan fordrive VISA-ventetiden med et kursus i at bryde det 8. bud: "Kunsten at lyve (så det driver) på ærlig vis".
Endelig er der kommet en skole, hvor man kan være bekendt at sende sig selv og sine børn hen!!
Og efter at have bestået sådan et kursus vil jeg tro, at det bliver betydeligt lettere at komme ind i Belgisk Congo. Jubii!
For andre interesserede se:
www.stemningshotellet.dk

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Absolutely - goddag mand økseskaft!