18.9.07

Jeg sætter mit HÅR som jeg vil !

På Hårfilosofiafdelingen, University of Pippilipsky, har man længe pippilifiseret over, hvad mon der HELT præcist skete hvis såfremtifald at ....

Pippi blev voxen - eller bare teenager - OG tog hårdutterne UD!

Personligt aner jeg det virkelig ikke

(jeg gik på en anden afdeling),

(pipskilov)

men én ting ved jeg:

Jeg har altid drømt om at have den der slags

HIGH HAIR,

som giver anledning til følgende kommentarer (smidt i nakken fra bageste række i biografen, mens man selv slænger sig på første):

"Kan vi lige få det der hår ned!"

OG

SÅ ER DET,

at jeg vender mig om

- VENLIGT -

men bestemt,

og siger:

-

for ALT er et spørgsmål om STIL.

Yep!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

og nu er det så lige at jeg får lyst til at tilføje et billede af mig med disco curls - jeg har jo rimeligt stort naturligt kæmpekrøllet hår (ingen kruser her -tak!)...
http://www.flickr.com/photos/redsoda/30883335/in/set-72157601012905241/

og jeg elsker at gøre som det passer mig =) og som JEG vil - tak for morgen inspiration =)

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Hej Henriette
Dejligt at høre! Glæder mig til at se nærmere på dit foto, men det ser ud som om man skal have en konto for at logge ind....
Og det må lige vente lidt da jeg i de her dage - meget Upippisk - ligger totalt underdrejet af hold i ryggen (skyldes måske mit høje hår :-))

Anonym sagde ...

Hver gang jeg læser denne blog bryder jeg spontant ud i sang: "Jeg sætter min hat som jeg vil.....jeg sætter den gerne på spil".......dejligt at begynde en tidligt søndag morgen med at synge en lille trille, så TAK for inspirationen.........måske kunne vi starte et helt Pippi-kor :-)

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Ja, lad os gøre det - og tak Anne - det er dejligt, at der er nogen der hører een og værdsætter det man siger og fløjter. Man ved nemlig aldrig rigtigt om der er nogen der opfatter signalerne, når man sådan råber ud i cyberspace.

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Hej igen Henriette
Nu har jeg forsøgt igen at gå ind for at se billedet, men kan det passe at man skal oprette først yahoo og så flikr konto for at se det?????