24.12.07

Glædelig Jul

Håber min hilsen når frem her fra Kukkelureøen.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey Anne, o gglædelig jul til dig -
nu skal du da skrubbe gulv hele dagen? ...

og et fanfabulous pippi power nytår,
NB. øøøhh hvorfor er det at selveste Pippi(læs mig)ikke er på din blogroll?

Anonym sagde ...

på med gulvskrubberne - jubiiiii

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Hej Hekla
tak i lige måde!! Jeg HAR spurgt dig på et tidspunkt om du ville på, men du sagde du ville vende tilbage, når du var klar - men det er du så nu - so watch out - you are PÅ!
(se iøvrigt også indlæg om "Pippimize ME!")

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Jeg er så heldig at jeg har folk til at skrubbe mit gulv efter denne julehilsen :-) jeg har nemlig inviteret nogle folk til Nytårsaften, som (surprise, surprise) vil blive udstyret med skrubber på fødderne, når de skal danse sig ind i det nye år....man kan lige så godt slå to fRuer med et smæk :-)

Anonym sagde ...

var pippi pippi osse glemsom som jeg?

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

øhh - det kan jeg ikke huske..... :-)