25.9.07

En sang (og lidt) om mænds forhold til Pippi

Lige NU danser mine tæer og mine fingre på skrivebordet, mens mit gebis klaprer i takt til en herlig Youtube-video kreeret af en fyr, der hedder Traumton.
Klik HER hvis du vil lytte og ikke mindst se med.

Kan du ikke få nok, så er der også et helt mandekor, der hylder Pippi.
Verden er åbenbart fuld af mænd, der også har brug for Pippi som rollemodel.

Og det skal være dem vel undt - kvinder er stærke - og i ligestillingens navn vil mændene selvfølgelig også være the strongest fucking girl in town!
Go for it!

6 kommentarer:

Magdalene sagde ...

Yes!

Anonym sagde ...

Mine drenge er helt vilde med Pippi - de ville begge klædes ud som hende til fastelavn sidste år (de er 5 og 7 år) :-)

Anonym sagde ...

Det er min dreng også!
Tak for sjove links - jeg kan se der er rigtig mange om Pippi på Youtube.
Solskinshilsner fra Helle

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Sjovt med jeres drenge. Min dreng på 4 traller jævnligt Pippisangen, men ellers er det mest Spiderman, der er på tapetet.
Ja, der er mange Pippi-videoer på Youtube - dog er ikke alle om Pippi, som vi kender hende. Tilsyneladende er Pippi også et yndet navn til hunde, så der er adskillige hundevideoer med titlen Pippi et eller andet.
zzz

Anonym sagde ...

... forleden fortalte jeg min søn, Jonathan på 9 år, at vi skulle på besøg hos nogle venner, og de ville lave bikse-mad på weber-grillen...
"mor, det er sgu da rigtigt PP", udbrød min søn...
...ideen om PP Pippi Power er åbenbart også gået ind under huden på små drenge...:-)
mange hilsner fra Gitte

Anonym sagde ...

Takk for en interessant blogg