26.3.08

PP-piller der værker og virker

Jeg vågnede fuldstændigt radbrækket op her til morgen og var gul og grøn og blå og pink over hele kroppen og havde ikke lukket et øje.

Jeg skulle lige til at række ud efter glasset med PP-piller, da jeg opdagede at hele miseren faktisk skyldtes, at jeg havde LIGGET oven på 1 PP-pille (foruden de sædvanlige 20-30 edderdunsdyner, en forloren arm og 2 kinesere) - så watch out out there! De er kraftfulde de PP-piller - både indvortes og udvortes!

Jeg var ellers lige så glad over, at der endelig var kommet en pille FOR og IMOD ALT undtagen vand i knæet. Men så let går det åbenbart ikke. Medusinen skal opbevares utilgængeligt for voxne og bør indtages udvortes, med omtanke, i afmålte doser og med et stort grin.

Så skulle der være en chance for at ihvertfald ens storetå bliver fyldt med Pippi Power.
Og det er ganske vist.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

PP piller er bare super(dame)...
Kommer de i handlen snart?

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

De er sådan set i handlen - eller rettere VAR - de blev revet væk på få timer :-)

Anonym sagde ...

veldig interessant, takk