23.9.07

Pippimize me!

Angående Pippi Power: kan man ikke finde, så må man låne eller selv skabe.

F.eks. ændre et par detaljer her og der i sin garderobe (de kalder det vist customizing ude i byen).

Man kan også få trykt noget trash på sit tøj. Der er mange muligheder.

Og har man ikke en abe selv, må man låne naboens papegøje, når man står og skal til fint selskab og mangler en PIPisk hat.

Her kommer nogle af mine Pippimizeringer gennem tiden:





Linda Arbjørn har skabt nedenfor viste Pippi-Laila.

Som Linda skriver: "Det er et billede af Laila i hendes undertøj og et billede af Laila i sin første kjole hun fik, fordi jeg var god til at tale i telefon den dag. Hun har 2 sæt tøj til gode, fordi jeg har været god til andre ting. Laila skal minde mig om, at jeg er sej, for Laila er typen, der ikke tager sig af hvad andre tænker. Hun er smuk, hun er god til alt, eller det synes hun selv, så hun har det dejligt :-)"

Skønt!! siger jeg bare - lad os få nogle flere Lailaer.


Afslutningsvis vil jeg afsløre at mit nuværende Pippi Power Outfit ser ud som herunder.
Nogle gange må man nemlig vælge, om man vil se lidt speciel ud og så opføre sig nogenlunde normalt - eller om man vil se aldeles normal ud og dermed være i stand til i al ubemærkethed at liste rundt og eksperimentere med at lave MÆRKELIGE TING.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for inspirationen!
Ja, Pippi var tidligt ude med at customize sit tøj!
Mvh. Birgit

Anne Mølleskov, Who Cares? sagde ...

Du har ret - og så var hun vel egentlig dejligt uafhængig af skiftende modeluner. Tænk at slippe for hver sæson at skulle ræse ned i Hø & Møg for at skifte de olivengrønne sweatre ud med petroleumsgrønne bare fordi modefarven er rykket en tand på farvehjulet.